سکوی پرتاب مانا برای بانوان استارتاپی

رسانه
2021/02/02 فوریه
100st.ir/10322
کپی شد
سکوی پرتاب مانا، بانوان، موفقیت بانوان، استارتاپ بانوان، استارت آپ بانوان

 

سکوی پرتاب مانا، رویداد سرمایه‌گذاری تخصصی حوزه بانوان

رویداد سرمایه گذاری استارتاپی سکوی پرتاب مانا در جهت حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه بانوان و بانوان کارآفرین و فناور در 14 اسفند برگزار می‌شود. بانوان صاحب طرح‌های استارتاپی، کارآفرینی اجتماعی، ایده‌های فناورانه و دانش بنیان به همراه تمام استارتاپ‌های فعال در حوزه بانوان، می‌توانند طرح‌های خود را تا 17 بهمن در پنل 100 استارتاپ ارسال کنند.

این رویداد با همکاری مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت بانوان در فضای نوآوری و کارآفرینی، در مجموعه 100 استارتاپ برگزار می‌شود. مخاطبان این رویداد شامل بانوان دارای طرح‌های کسب و کاری استارتاپی، صاحب ایده در زمینه کارآفرینی اجتماعی، صاحب طرح‌های دانش بنیان علمی و در مجموع کسب و کارهای نوپایی که با موضوع و محوریت خدمت به بانوان است، می‌شود. رویداد در حوزه کارآفرینی اجتماعی است که برای شرکت در آن لازم است در حوزه استارتاپی، MVP (نمونه اولیه محصول) موجود و در حوزه دانش بنیان مرحله تحقیقات اولیه طرح انجام و به نمونه اولیه رسیده باشد.

سکوی پرتاب یزد، آخرین سکوی پرتاب برگزار شده توسط 100استارتاپ بود، در این رویداد از مجموع 296طرح دریافت شده، 58 طرح به داوری نهایی راه یافتند و در نهایت 37 تیم موفق به جلب موافقت داوران برای سرمایه گذاری به ارزش مجموعا 40میلیارد تومان شدند. همچنین 100استارتاپ در ماه‌های اخیر رویداد‌های سرمایه گذاری استارتاپی خود را در استان های قزوین، فارس، قم، گیلان، خوزستان، هرمزگان، کردستان و اصفهان نیز برگزار نموده است.