کاروان استانی 100استارت‌آپ به استان قم رسید

رسانه
2020/11/04 نوامبر
100st.ir/9562
کپی شد

 

تیم های استارتاپی تا دوشنبه نوزدهم آبان ماه برای ارسال طرح فرصت دارند

به گزارش روابط عمومی 100 استارت‌آپ، کاروان استانی سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته هفتم به استان قم سفر خواهد کرد. گفتنی است در این رویداد که پنجشنبه 22 آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تیم‌های استارتاپی استان قم توسط داوران و سرمایه‌گذاران کشوری بررسی می‌شوند.

در 5 هفته نخست کاروان سرمایه‌گذاری استانی این مجموعه، پس از سفر به استان‌های خراسان رضوی، سمنان، کردستان، زنجان، فارس، قزوین، خوزستان و تهران از مجموع 399 طرح تایید شده، 38 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 11 تیم برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند، که تاکنون 5 تیم موفق به جذب سرمایه قطعی و تعدادی نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

این رویداد هر هفته با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار شده و نتایج در پایان همان روز اعلام می‌شود. کاروان سرمایه گذاری استان قم توسط 100 استارتاپ و شتابدهنده صدران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری کریمه، پارک علم و فناوری استان قم، موسسه دانش‌بنیان برکت، موسسه اسلامی هنر، پلتفرم باسلام و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود تا بتواند با سرمایه‌گذاری درست، پشتیبانی، و راهبری مستمر، تیم های حاضر را به موفقیت برساند. همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله 100استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند تا بتوانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

لازم به ذکر است تیم های استارتاپی میتوانند تا تاریخ 1399/08/19 طرح های خود از طریق سایت www.100startups.ir ارسال نمایند.