تمدید مهلت ثبت نام سکوی پرتاب مانا

رسانه
2021/01/24 ژانویه
100st.ir/10301
کپی شد
سکوی پرتاب مانا، بانوان، موفقیت بانوان، استارتاپ بانوان، استارت آپ بانوان

مهلت ارسال طرح‌های استارتاپی برای رویداد سکوی پرتاب مانا تا 24 بهمن تمدید شد

این رویداد که در جهت حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه بانوان، بانوان کارآفرین و فناور است با همکاری مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت بانوان در فضای نوآوری و کارآفرینی، در 14 اسفند، در مجموعه 100 استارتاپ، برگزار می‌شود. مخاطبان این رویداد بانوان دارای طرح‌های کسب و کاری استارتاپی، صاحب ایده در زمینه کارآفرینی اجتماعی، صاحب طرح‌های دانش بنیان علمی و در کل کسب و کارهای نوپایی که با موضوع و محوریت خدمت به بانوان است، می‍شود. با توجه به آنکه این رویداد در حوزه کارآفرینی اجتماعی است، برای شرکت در آن لازم است در حوزه استارتاپی، MVP (نمونه اولیه محصول) موجود باشد و در حوزه دانش بنیان مراحل تحقیقات اولیه طرح انجام و به نمونه اولیه رسیده باشد.

بانوان صاحب طرح‌های استارتاپی، کارآفرینی اجتماعی، ایده‌های فناورانه و دانش بنیان و تمامی استارتاپ‌های فعال در حوزه بانوان، می‌توانند طرح‌های خود را تا 24 بهمن در پنل 100 استارتاپ ارسال کنند.

سکوی پرتاب یزد، آخرین سکوی پرتاب برگزار شده در 100 استارتاپ است که در این رویداد از 296 طرح دریافت شده، 58 طرح به داوری نهایی و در نهایت 37 تیم موفق به جذب سرمایه‌ای معادل 40 میلیارد تومان شدند. همچنین 100 استارتاپ در ماه‌های اخیر رویدادهای سرمایه گذاری خود را در استان‌های قزوین، فارس، قم، گیلان، خوزستان، هرمزگان، کردستان و اصفهان نیز برگزار کرده است.