خلاقیت و نوآوری مهم‌ترین ویژگی نسل جوان

رسانه
2021/02/20 فوریه
100st.ir/10408
کپی شد
کافه نشونی، نشونی، موفقییت، راه موفقیت، نشونی موفقیت، دکتر علی موسوی، علی موسوی، 100استارتاپ، استارتاپ، استارت‌آپ

 

مصاحبه ای با علی موسوی از راهبران کافی نشونی

دکتر علی موسوی عضو موظف هیأت مدیره مؤسسه دانش بنیان برکت، عضو كميته مديريت ريسك جامع و هم‌افزايي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و همچنین عضو شوراي علمي جشنواره ملّي فن‌آفريني شيخ بهايي می‌باشد ایشان همچنین به عنوان منتور و راهبر در 100استارتاپ فعالیت می‌کند.

دکتر علی موسوی در زمینه‌های مالی، اقتصادی، آماری، بورس و… فعالیت‌های چشم گیری داشته اند. همچنین از سوابق حرفه‌ای و فعالیت‌های ایشان میتوان به عضویت در هیأت‌مدیره بنیاد برکت، مشاور مؤسسه رفاه و تامين آتيه اميد، عضو كميته بورس اختصاصي تدبير، مشاور مديرعامل شركت پارس خودرو و…اشاره نمود.

نشونی رویاهاتو از راه‌ بلدها بپرس

تک کرانچ( tech cruch) تحقیقی که برروی استارت‌‌آپ‌های نیویورکی انجام داده است، که نشان داده حدود 33 درصد از استارتاپ‌هایی که توسط منتورها، مشاوره و راهبری دریافت می‌کنند، تبدیل به کسب و کار‌های موفقی شده‌اند.

در این راستا 100استارتاپ با راه اندازی کافه نشونی در کنار رویدادهای سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب خود، فرصت مشورت و منتورینگ با فعالان اکوسیستم استارت‌آپی را برای تیم‌های 100استارتاپی فراهم نموده است.

در اولین رویداد کافه نشونی که در حاشیه سکوی پرتاب تهران در تابستان99 برگزار‌شد، مصاحبه‌ای با دکتر علی موسوی به عنوان یکی از راهبران و منتورهای 100استارتاپ و همچنین از فعالان اکوسیستم استارتاپی انجام شده است که می‌توانید در ویدیو زیر آن‌را ملاحضه نمایید.