سکوی پرتاب زاینده رود به تعویق افتاد

رسانه
2020/11/25 نوامبر
100st.ir/9725
کپی شد

 

با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به 20 آذر موکول شد

به گزارش روابط عمومی 100استارت‌آپ، کاروان استانی سرمایه‌گذاری این مجموعه به مدت دو هفته به هیچ استانی سفر نخواهد کرد. ارسلان باسلی زاده، مدیر ارتباطات و رسانه 100استارتاپ افزود: با توجه به شرایط خاص کشور و  تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، رویداد زاینده رود اصفهان که قرار بود پنجشنبه 6 آذر ماه به صورت نیمه حضوری برگزار گردد، به تعویق افتاد و در صورت بهبود شرایط 20 آذر ماه برگزار خواهد شد. هم چنین کاروان استانی سرمایه گذاری 100استارتاپ که هرهفته به صورت مجازی مهمان یک استان بود نیز در این ایام  برگزار نخواهد شد.

 باسلی زاده دررابطه با برنامه برگزاری کاروان استانی افزود: بعد از برگزاری رویداد زاینده رود در اصفهان، مهمان هم‌وطنان خون‌گرم و مهمان نوازمان در استان کردستان هستیم. وی در ادامه  گفت: تیم های استارتاپی از سراسر کشور این فرصت را دارند تا در این دو هفته طرح‌های خود را ارسال نمایند تا در رویداد 4 دی ماه که به صورت کشوری برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

 مدیر ارتباطات و رسانه  100استارت‌آپ در توضیحات تکمیلی در رابطه با کاروان استانی100استارت‌آپ افزود: این رویداد سرمایه‌گذاری هر هفته با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار ‌شده و نتایج در پایان همان روز اعلام می‌شود. در 8 هفته نخست کاروان سرمایه‌گذاری استانی این مجموعه، پس از سفر به استان‌های فارس، قزوین، خوزستان، گیلان، قم و هرمزگان و برگزاری دو کاروان مجازی به صورت کشوری، از مجموع 520 طرح تایید شده، 71 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 24 تیم برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند، که تاکنون17 تیم موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران برای تخصیص سرمایه شده اند و مابقی نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

لازم به ذکر است تیم‌های اصفهانی این فرصت را دارند تا 14 آذر طرح های خود را به آدرس www.100startups.ir  ارسال نمایند.