کاروان سرمایه‌گذاری 100استارتاپ به هرمزگان رسید

رسانه
2020/11/11 نوامبر
100st.ir/9615
کپی شد

تیم های استارتاپی تا دوشنبه 26 آبان ماه برای ارسال طرح فرصت دارند

به گزارش روابط عمومی 100 استارت‌آپ، کاروان استانی سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته هشتم به استان هرمزگان سفر خواهد کرد. گفتنی است در این رویداد که پنجشنبه 29 آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تیم‌های استارتاپی استان هرمزگان توسط داوران و سرمایه‌گذاران کشوری بررسی می‌شوند.

در6 هفته نخست کاروان سرمایه‌گذاری استانی این مجموعه، پس از سفر به استان‌های خراسان رضوی، سمنان، کردستان، زنجان، فارس، قزوین، خوزستان،تهران و گیلان از مجموع 442 طرح تایید شده، 43 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 15 تیم برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند، که تاکنون 8 تیم موفق به جذب سرمایه قطعی و مابقی نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

این رویداد هر هفته با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار شده و نتایج در پایان همان روز اعلام می‌شود. کاروان سرمایه گذاری استان هرمزگان توسط 100 استارتاپ و پارک علم و فناوری استان هرمزگان برگزار می‌شود تا بتواند با سرمایه‌گذاری درست، پشتیبانی، و راهبری مستمر، تیم های حاضر را به موفقیت برساند. همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله 100استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند تا بتوانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

لازم به ذکر است تیم های استارتاپی میتوانند تا تاریخ 26/08/1399 طرح های خود از طریق سایت www.100startups.ir ارسال نمایند.

ثبت نام