اضافه شدن دو سرمایه‌گذار محدود جدید به 100استارتاپ

رسانه
2020/12/20 دسامبر
100st.ir/9904
کپی شد

 

صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین هم به 100استارتاپ پیوستند

به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ، صندوق سرمایه‌گذاری این مجموعه از سرمایه‌گذاران محدود (ال پی) تشکیل شده است. سرمایه‌گذاران حقوقی می‌توانند با حجم سرمایه حداقل 1 میلیارد تومان، به عنوان سرمایه‌گذار محدود با 100 استارتاپ همکاری داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل  100 استارتاپ افزود: صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، در هفته گذشته به عنوان سرمایه‌گذار محدود به جمع 100 استارتاپ پیوستند. عزیزپور با اشاره به دیگر سرمایه‌گذاران محدود 100 استارتاپ افزود: ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، موسسه دانش بنیان برکت، صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز، صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان، پیشگامان امین پاسارگاد (شناسا)، صندوق پژوهش و فناوری استان فارس، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد برکت از دیگر سرمایه گذاران حاضر در این مجموعه هستند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین گفت: این صندوق 100 میلیاردی بزرگترین صندوق سرمایه گذاری جسورانه در زمینه آی تی و آی سی تی است و بنا دارد با سرمایه گذاری‌های 3-10 میلیارد تومانی وارد این اکوسیستم شود. موسوی با اشاره به رویکرد این صندوق افزود: این صندوق در سطح بذری و پیش بذری فعالیتی ندارد و استارتاپ های با نیاز سرمایه ای بالاتر مخاطب هدف آن هستند.

موسوی با اشاره به همکاری صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین و 100 استارتاپ افزود: با ورود به این مجموعه به دنبال فعالیت غیرمستقیم در سطح بذری و پیش بذری هستیم.

مدیرعامل صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان در رابطه با همکاری با 100 استارتاپ افزود: امیدواریم این همکاری همچون همکاری ما با 100 استارتاپ در رویداد سکوی پرتاب، منتج به اتفاقات بزرگی برای اکوسیستم استارتاپی باشد. ورد در ادامه افزود: بر این باوریم یکی از شروط تشکیل اکوسیستمی پویا، همکاری مبتنی بر اعتماد بازیگران مختلف خواهد بود.