کاروان سرمایه‌گذاری 100استارت آپ به استان خوزستان رسید

رسانه
2020/10/17 اکتبر
100st.ir/9318
کپی شد
کاروان استانی 100استارتاپ، استارتاپ، استارت‌آپ، استارت آپ، استارت اپ، سرمایه گذاری استارتاپی، رویداداستارتاپی، منتورینگ، منتور، راهبری، راهبر، شتابدهی، شتابدهنده، سرمایه گذاری خطر پذیر

 

داوری مجازی و سرمایه‌گذاری استارتاپ‌های استان خوزستان

به گزارش روابط‌ عمومی 100‌استارتاپ، کاروان سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته‌ چهارم خود به استان خوزستان سفر خواهد‌ کرد، در این رویداد که به صورت مجازی برگزار می‌شود، تیم‌های استارتاپی استان خوزستان توسط داوران و سرمایه گذاران کشوری بررسی خواهند‌ شد.

در هفته‌های پیشین این کاروان، تاکنون 8 تیم از استان‌های فارس، خراسان‌رضوی و قزوین برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده‌اند. گفتنی است این رویداد توسط 100استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان، مرکز نوآوری اروند تک و مرکز شتابدهی doithub برگزار می‌شود، همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله 100استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند و می‌توانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

این رویداد پنج شنبه 1/08/1399 برگزار خواهد شد و تیم های استارتاپی استان خوزستان تا روز دوشنبه 28/07/1399 مهلت دارند تا طرح‌های خود را از طریق سایت www.100startups.ir ثبت و ارسال کنند. همچنین لازم به ذکر است، اگر بنا هر دلیلی تیم‌های استارتاپی این استان نتوانستند در رویداد سرمایه گذاری هفتگی 100استارتاپ شرکت کنند؛ می توانند خود را برای رویداد‌های کشوری که ابتدای هر ماه برگزار میشود آماده کنند.

100استارتاپ با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تصمیم گرفته‌ است، رویداد‌های سرمایه‌گذاری خود را به صورت مجازی و در قالب کاروان استانی 100استارتاپ ادامه دهد، این کاروان هر هفته در یکی از استان‌های کشور حضور خواهد داشت تا بیش از پیش بتواند به پیشرفت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور کمک نماید.