برگزاری سکوی پرتاب یزد، نشان از ظرفیت بالای این استان دارد

رسانه
2021/01/20 ژانویه
100st.ir/10238
کپی شد
100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی

 

طالبی استاندار یزد در حاشیه بازدید از سکوی پرتاب یزد، برگزاری این رویداد را مهم و حائز اهمیت دانست

طالبی استاندار یزد در حاشیه برگزاری استارت آپ سکوی پرتاب یزد به ظرفیت بالای استان یزد اشاره کرد وگفت: برگزاری رویداد استارت آپی سکوی پرتاب در استان یزد نشان از ظرفیت بالای سرمایهگذاری دارد.

وی در ادامه به رویکر کشور به بحث توسعه اشاره کرد و افزود: بحث توجه به زیست بوم فناوری وحوزه استارت آپ، در درون یک قالب کلان توسعه تعریف شده که حوزه دانش بنیان این ظرفیت ها را به خدمت می‌گیرد.

استاندار یزد با بیان اینکه بخش خصوصی توانمندی در استان داریم، گفت: وجود یک فضای مناسب برای فعالیت های استارت آپی در استان با توجه به  بخش خصوصی قوی، گامی موثر در مسیر توسعه می باشد که با این وجود می‌توانیم به حوزه اقتصاد دانش بنیان امید وار باشیم. وی ادامه داد: با برگزاری این رویداد‌ها امیدواریم جهت گیری ها در حوزه توسعه، جهت گیری‌های دقیق وبهتری شود. طالبی اظهار داشت: برگزاری رویداد های استارت آپی، بسیار نقش محوری در ساخت کشور و بحث توسعه دارد.

گفتنی است این رویدادبزرگ به مدت یک روز با همکاری صندوق پژوهش وفناوری استان یزد، پارک علم وفناوری استان یزد، صندوق نو آوری و مجموعه 100استارت آپ در استان یزد در  حال بر گزاری است.

100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی