معاون وزیر ارتباطات، در رویداد سکوی پرتاب یزد

رسانه
2021/01/20 ژانویه
100st.ir/10229
کپی شد
100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی

 

تنوع بازیگران، یکی از دلایل موفقیت ۱۰۰ استارتاپ است

 

  • امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات از رویداد سکوی پرتاب یزد بازدید کرد

 

ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور در حاشیه بازدید از رویداد سکوی پرتاب استان یزد گفت: باتوجه به همراه شدن توسعه 100 استارت آپ با شیوه ویروس کرونا، این مجموعه در حال حاضر توانسته عملکرد و موفقیت های بسیار خوبی را داشته باشد.

وی اضافه کرد: تنوع بازیگران در این مجموعه بزرگ، دیگر عامل موفقیت این شرکت می‌باشد.

ناظمی در ادامه به نقش پر رنگ این مجموعه در بحث آموزش و سرمایه‌گذاری اشاره کرد وگفت: 100استارت آپ به عنوان یک پلتفرم باید به افراد طالب آموزش، آموزش و به افراد طالب سرمایه گذاری، نحوه سرمایه گذاری درست را ارائه دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به عدم آموزش درست در جامعه این مجموعه می‌تواند در کنار دیگر رویدادها بطور کامل به بحث آموزش بپردازد.

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور درادامه خاطر نشان کرد: توسعه مستمر 100 استارت آپ، بسیار خوب وحائز اهمیت است.

وی در ادامه به پیشرو بودن استان یزد در بحث زیر ساختی اشاره کرد و گفت: استان یزد یکی از استان‌های پیشرو ودارای برنامه در زمینه های مختلف در کشور است که همین باعث شده تا این استان در زمینه زیر ساختی نیز جز 6 استان برتر کشور باشد.

ناظمی ادامه داد: همچنین پارک علم وفناوری استان نیز یکی از پیشرو ترین و موفق ترین پارک های علم وفناوری کشور است.

وی در ادامه به نگاه ویژه استاندار جوان استان به توسعه یزد اشاره کرد وافزود: برنامه ریزی سه عامل مهم، از جمله وجود زیر ساخت های قوی در حوزه ارتباطات، وجود بازیگران مختلف وجوان و در نهایت نگاه پیشرو مسئولین باعث شده تا استان یزد از پتانسیل های بسیار بالایی در زمینه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار باشد که برگزاری این رویداد در این استان می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

گفتنی است این رویداد بزرگ به مدت یک روز با همکاری صندوق پژوهش وفناوری استان یزد، پارک علم وفناوری استان یزد، صندوق نوآوری وشکوفایی کشور و مجموعه 100استارت آپ در استان یزد در حال بر گزاری است.

100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی