پویش استارتاپی ایران در مقابل کرونا

رسانه
2020/03/07 مارس
100st.ir/8485
کپی شد

فراخوان دعوت از مجموعه های استارتاپی و افراد دارای ایده برای مبارزه با #ویروس_کرونا

100#استارتاپ در راستای انجام تعهدات اجتماعی خود نسبت به کشور عزیزمان تصمیم به حمایت ویژه از کسب و کارها و ایده های نخبگان در مبارزه با ویروس کرونا گرفته است.
بر همین اساس افرادی که دارای نوآوری خاصی در این عرصه هستند می توانند با استفاده از ظرفیت ویژه مالی اختصاص داده شده در این طرح، طی این هفته و هفته پیش رو برای هماهنگی با دبیرخانه #100استارتاپ تماس بگیرند.
روال بررسی این طرح ها به صورت خارج از نوبت خواهد بود.
علاوه بر این از کسانی که ایده ای در هر یک از حوزه های ذیل دارند دعوت می شود تا با ثبت اطلاعات خود در وبگاه صداستارتاپ در فرآیند ویژه سرمایه گذاری #100استارتاپ قرار بگیرند:

  • تولید کیت ها و ابزار آلات تشخیصی و پیشگیرانه
  • تولید مکمل ها، واکسن ها و داروهای بیوتک به منظور پیشگیری، تقویت سیستم ایمنی و درمان – تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده
  • نرم افزارها و بازی های مبتنی بر خلاقیت به منظور اطلاعرسانی و فرهنگ سازی

در این راستا، همچنین از شتابدهنده های فعال اکوسیستم که امکان تامین زیرساخت و راهبری تیم های دارای ایده در این عرصه را دارا هستند دعوت به همکاری می کنیم.
ایده های برتر علاوه ی بر تامین سرمایه، امکان حضور در بوت کمپ ویژه مبارزه با کرونا که در مرکز تعاملات #100استارتاپ، #باهمستان_باغ بهشت، طی ایام نوروز برگزار خواهد گردید را، خواهند یافت.
صداستارتاپ در راستای اثربخشی حداکثری این طرح ویژه و جلب حمایت ها، در حال رایزنی با نهادهای رگولاتوری و حمایتی همچون #ستادهاینانو ، #ستادزیستفنآوری، #ستادتوسعهفنآوریهایهمگرا، #پدآفندغیرعامل، #دانشگاهعلومپزشکیبقیةالله و حتی کریدور توسعه صادرات، به منظور حمایت ویژه در جهت صادرات تکنولوژی های برتر، می باشد.

استارتاپی #استارتاپ #سرمایهگذاری #۱۰۰استارتاپ #شتابدهنده #کرونا #کروناویروس #زیستبوم #اکوسیستماستارتاپی