رویداد سپیدار ۲ در روز دوشنبه ۳ بهمن ماه با ارائه ۱۰ کسبوکار استارتاپی در حوزه سالمندی و بازنشستگی در مرکز رویدادهای ۱۰۰استارتآپ با حضور سخنرانان و کارشناسان این حوزه برگزار و مباحث مهمی در حوزه سالمندی، بازنشستگی و صنعت طول عمر مطرح شد.
در دنیایی که بهرهوری عامل مهمی برای پیشرفت است، چگونه میتوانیم بهرهوری تیم استارتآپ خود را افزایش دهیم؟ بهرهوری تیم استارتآپ بهمعنای آن است که بتوانیم از یک زمان معین، حداکثر کارایی را به دست آوریم.
هر استارتاپی باید یکسری معیار برای شاخصهای مالی خود در نظر بگیرد تا بتواند موفقیت خود را بسنجد و برای آینده آگاهانه برنامهریزی کند. با درک این معیارها، میتوانیم تصمیمات آگاهانهای درباره قیمتگذاری، استراتژی بازاریابی، سرمایهگذاریها و سایر زمینههای کسبوکار خود بگیریم.
وقتی استارتآپ خود را با موفقیت راهاندازی کردیم، زمان آن میرسد که آن را اسکیلآپ (scaleup) یا مقیاسپذیر کنیم. این مرحله برای بسیاری از استارتآپها با چالشهایی همراه است اما اگر برای آن برنامه و استراتژی مشخصی داشته باشیم این فرایند بسیار ساده است.
فرش قرمز یک استارتاپ در حوزه برگزاری جشن و مراسمات غافلگیرانه است.
پیشبینی مالی مهارتی است که استارتآپها به کمک آن میتوانند، پیش از هر اقدامی، مفروضات مالی و منطقی کسبوکارشان را درست و سنجیده انتخاب کنند.
در پی برگزاری رویداد الوند، بزرگترین رویداد سرمایهگذاری در استان همدان توسط مجموعه ۱۰۰استارتاپ و موسسه دانش بنیان برکت گزارش این رویداد منتشر شد.